Informatie Lidmaatschap

• AANMELDEN (INSCHRIJVEN):

Aanmelden (ofwel inschrijven) gaat via ons website. Klik hier om u aan te melden. Als de ledenadministratie de aanmelding (inschrijving) verwerkt heeft, kunt u 3 proeftrainingen doen. Hierna kunt u beslissen of u blijft en wordt er gekeken of er plek is in een team.

Als u blijft, wordt u ingeschreven bij de KNVB en mag u ook wedstrijden gaan spelen.

Mocht er geen plek zijn als wedstrijd lid kunt u wel blijven trainen en als er de vraag is, invallen bij wedstrijden. U bent dan al ingeschreven bij de KNVB. Hierna kunt u beslissen of u blijft en wordt er gekeken of er plek is in een team. Mocht er geen plek zijn kunt u wel blijven trainen en als er de vraag is, invallen bij wedstrijden. U bent dan al ingeschreven bij de KNVB.

Lidmaatschappen worden aangegaan tot minimaal het einde van 1 boekjaar. Het boekjaar eindigt op 30 juni. Leden die tussentijds willen bedanken voor het lidmaatschap zijn verplicht om de contributie tot het einde van het boekjaar te betalen. Bij opzegging van het lidmaatschap, hetgeen schriftelijk of via e-mail dient te gebeuren, wordt de machtiging automatisch aan het einde van het boekjaar stopgezet.

De kosten van afmelden na 30 juni zijn minimaal 25 euro. Dit i.v.m. de kosten die hiermee gemoeid zijn.

• AFMELDEN EN/OF WIJZIGINGEN:

Wijzigingen of afmeldingen voor het lidmaatschap kunnen uitsluitend via de ledenadministratie van SV Wippolder verwerkt worden. De ledenadministratie is de spil tussen de vereniging en aan de KNVB.
- Afmelden kan online via dit afmeldformulier
- Voor wijzigen stuur een email naar: [email protected]

• SV WIPPOLDER & ING - NIEMAND BUITENSPEL:

Voetbal is voor iedereen. Maar voetballen kost ook geld. Denk aan de voetbalschoenen en de contributie. Soms lukt het niet om dit te betalen. Geldfit zorgt dat u grip op uw geld krijgt én houdt. Samen met ING en KNVB willen wij dat iedereen kan blijven voetballen of dat u hiermee kunt starten als u dit wilt. Dus wilt u graag sporten, maar is contributie betalen moeilijk?

Kijk op: Voetballen, ook met weinig geld - Geldfit en Sociale Voorzieningen (devoorzieningenwijzer.nl)

Hier kunt u de mogelijkheden zien in uw gemeente.

Wilt u meer informatie of heeft u hulp nodig bij het invullen of om te kijken wat bij u past? Neem dan contact op met: [email protected]

• INFORMATIE OVER DE CONTRIBUTIE:

Bankrekeningnummer:
Het bankrekeningnummer waarop contributie kan worden overgemaakt is NL08RABO0358238080 ten name van SV Wippolder Ledenadministratie in Delft. Het is bij de Sportvereniging Wippolder gebruikelijk dat de contributie via automatische incasso wordt betaald. Hiervoor dient de op het aanmeldingsformulier afgedrukte machtiging volledig te worden ingevuld en ondertekend. Met klem wordt er op gewezen dat het lidmaatschap niet wordt aangegaan als deze machtiging niet of onjuist is ingevuld. Naast contributie worden ook opgelopen KNVB-boetes naar aanleiding van gele en/of rode kaarten via deze automatische incasso procedure doorberekend aan betrokkenen.

Contributie inning:

De inning van de contributie gebeurt d.m.v. automatische incasso en wordt rond de data, aangegeven in tabel

"Incasso-Tijdstip" geïnd. Ieder lid verplicht zich bij het aangaan van het lidmaatschap van SV Wippolder tot het betalen van zijn of haar contributie. Ook als dit niet lukt d.m.v. automatische incasso. Het lid dient in dat geval zelf zorg te dragen voor het overmaken van de contributie op rekening van SV Wippolder. Controleer daarom aan de hand van de tabel of de contributie geïnd had moeten zijn.

Mocht de contributie niet kunnen worden afgeschreven of verzuimt het lid te betalen zijn wij genoodzaakt om het lid op non-actief te zetten tot er betaald, of een betalingsregeling getroffen is. Je wordt dan niet meer op het wedstrijdformulier vermeld en bent zo ook niet speelgerechtigd.

Het is daarom belangrijk dat de ledenadministratie beschikt over de juiste bankgegevens, zodat er geen problemen ontstaan met de inning van de contributie. Wijzigingen doorgeven via email: [email protected]

2022-2023

€ 90

€ 99

Incasso-tijdstip:
Voor seizoen 2023-2024 vinden de automatische incasso’s plaats op de volgende momenten:
- Kwartaal-incasso: 25 sept - 25 dec* - 22 mrt - 25 mei
- Jaar-incasso        : 25 sept

*ivm administratieve handelingen en de drukte rond de feestdagen kan de contributie eerder geïnd worden.