Sponsoren iets voor U!

2022-04-21_19-49-37.png
De Sponsorcommissie van SV Wippolder zoekt de win in elke samenwerking

Elke voetbalvereniging is naast de vele vrijwilligers die zich wekelijks inzetten natuurlijk ook afhankelijk van haar sponsors. De sponsorbijdragen zorgen voor juist die extra inkomsten waarmee we onze club aantrekkelijker kunnen maken voor onze leden. Denk aan die extra materialen, voetbalshirts, leuke evenementen en nog veel meer.

De omvang van onze verenging en de vele bezoekers die we wekelijks trekken maken SV Wippolder een interessante club voor bedrijven om meer bekendheid in de regio te creëren. Maar belangrijk is dat er vanuit de vereniging natuurlijk gezorgd wordt voor een goed advies zodat onze sponsors zelf ook een win halen uit hun betrokkenheid bij de club.

Win-win sponsoring

Om deze reden is de sponsorcommissie in het leven geroepen. Wij komen met adviezen en voorstellen op maat waarmee wij zorgen dat beide partijen voordeel hebben bij de opgestelde samenwerking.

Neem hier een kijk in de diverse mogelijkheden van sponsoring en maak een afspraak met een van onze enthousiaste leden.

Sponsor_opties.png

Weet jij een interessante sponsor voor onze club of wil je zelf misschien sponsor worden?
Neem dan contact met ons op: [email protected]

De sponsorcommissie bestaat uit de volgende personen

Stephan Schneider
Karel Sanders