Sponsor Nieuws

TOPdesk “Groene hoofdsponsor” SV Wippolder

24 maart 16:00  Voetbalclub SV Wippolder heeft door het tekenen van een sponsorovereenkomst met TOPdesk een enorme stap gezet in hun groene transitie. Door het sponsoren van een aanzienlijk deel van de nieuwe zonnepanelen voor de club, is TOPdesk de komende vijf jaar “Groene hoofdsponsor” van SV Wippolder. Met deze samenwerking willen de partijen elkaar helpen om een belangrijke stap te zetten richting een duurzame toekomst voor de club en haar jeugd. meer »

Als je haar maar goed zit!

11 november 17:15  Kennismaking met een sponsormeer »

'De Schakel' geeft steun aan sv Wippolder

6 november 8:15  Kennismaking met een sponsor.meer »

Sponsorschap senioren selectie - Deta-Air, Meuva en Inrichten010