Mike & Maddy

WhatsApp_Image_2023-08-25_at_20.29.36.jpeg

Mike & Maddy zijn twee fictieve jeugdleden van SV Wippolder waar jonge kinderen zich in kunnen herkennen. Mike komt uit de wijk Wippolder en is een stoere bink die weet dat hij goed kan voetballen. Maddy is een lief meisje uit de wijk Emerald (Delfgauw) die het leuk vindt om te voetballen. Samen beleven zij de leukste avonturen. Met het concept Mike & Maddy hopen wij als vereniging op een speelse manier kinderen en ouders zo lang mogelijk aan de vereniging te binden. Daarnaast heeft het als doel om jongeren op jonge leeftijd al kernwaarden als verantwoordelijkheid, respect, open communicatie en (voetbal)plezier aan te leren.

Met het Mike & Maddy concept hopen we ook nieuwe tradities te starten in de vorm van een jaarlijks terugkerend jeugdevent. De voetballers die starten in de JO8 tekenen een echt Mike & Maddy voetbalcontract. Net als bij profvoetballers worden alle spelers bij het uitreiken van hun contract feestelijk op de foto gezet.

Benieuwd naar wie Mike & Maddy zijn en wat het verhaal is van deze fictieve jeugdleden? Lees hier het hele Mike & Maddy verhaal!

WhatsApp_Image_2023-08-25_at_20.29.37222.jpeg