Telling veldindeling

Seizoen 23/24

Voorrangsregeling gedeeltelijke afgelasting

• Hou er bij een gedeeltelijke afgelasting rekening mee dat wedstrijden uit categorie A voorrang moeten krijgen boven wedstrijden uit categorie B.
  • Alle bekerwedstrijden gelden bij afgelasting als categorie A, dus ook bekerwedstrijden voor lagere senioren en junioren.
  • Een bekerwedstrijd uit categorie B voorrang heeft op een competitiewedstrijd uit categorie A zonder periodetitels.

* de telling kan afwijken wanneer een wedstrijd wel gespeeld is, maar niet op locatie Wippolder. Bijv. nav het afkeuren van een veld.
** JO16-1 is in de winterstop van hoofdklasse naar 1e klasse gegaan.