Ledenadministratie

Kom je van een andere vereniging dan kan het mogelijk zijn, dat in geval van een selectiespeler (A-categorie) de overschrijving alleen kan naar een B-categorie team.

Jeugd

Wil je lid worden van onze vereniging, vul dan het inschrijfformulier in en geef daarbij aan in welke leeftijdsgroep je zit. De coordinator van de groepering zal dan kijken of er nog plek is bij een team. Is er plek dan is er een mogelijkheid om 2 maal mee te trainen. Daarna bepaal je of je definitief lid wordt.

Is er geen plek op dat moment dan kan je op een wachtlijst gezet worden.

Senior

Voor meer informatie hierover kan je contact opnemen [email protected]

Wil je spelen in de selectie (Wippolder 1 e/of 2) dan  wordt je vraag doorgespeeld aan de hoofdtrainer. Hij kan bepalen of er plek is. Dit is geheel afhankelijk  van het tijdstip van de aanmelding.

Contributie en inschrijven
Zie informatie lidmaatschap en/of direct inschrijven als lid.