Wedstrijden

Aanvragen van oefenwedstrijden kan door het team zelf gedaan worden door een tegenstander zelf te regelen of via de coordinator.

Wanneer de oefenwedstrijd thuis gespeeld gaat worden, dient dit eerst in overleg te gaan met het wedstrijdsecretariaat, zij bekijken of er een veld beschikbaar is, en de coordinator van de groepering. Uit-wedstrijden ook melden aan de coordinator. Zij geven dit door aan het webteam, zodat het op de site en in Wippolder-app komt te staan.

Inhaalwedstrijden worden in het algemeen ingepland door de KNVB.

Is het op korte termijn, dan kan het voorkomen dat de wedstrijd doordeweeks wordt ingepland.
Het is dan de bedoeling dit op de trainingsavond van het team te doen bij een thuiswedstrijd.

Het is mogelijk om een wedstrijd te verplaatsen, i.v.m. bv te weinig spelers, naar een later tijdstip in het seizoen, uitgezonderd bekerwedstrijden. Deze moeten voor een bepaalde datum gespeeld worden. Ga bij het verplaatsen van een thuiswedstrijd in overleg met coördinator en wedstrijdsecretaris om te kijken wanneer er plek is.

Indien de verplaatsing ruim van tevoren is, meer dan 2 weken, kan er in overleg met de tegenstander een nieuwe datum bepaald worden. Er zijn diverse inhaal/beker-weekenden vastgezet. Is dit niet de oplossing dan kan er eventueel doordeweeks gespeeld worden. Dit zal meestal op de avond zijn dat het betreffende team traint.

Als team kan je dit doen in overleg met tegenstander, coördinator en wedstrijdsecretaris. Indien datum bekend dan wijzigt de wedstrijdsecretaris dit in sportlink.

Is de vraag om verplaatsing binnen een week van de wedstrijd, dan moet de wedstrijd in principe voor de datum gespeeld worden. Dit mag op een andere dag zijn.