Bericht Barcommissie

25 april 2023 15:30

Lees meer over de bardiensten, de kantine en het statiegeld op de blikjes.

Bardiensten
Elk seizoen lopen we hier weer tegenaan, en elk seizoen is het de gaatjes dichtlopen, de welbekende bardienst. Elke vereniging drijft op vrijwilligers, dus ook wij. In de weekenden speelt de jeugd vanaf 8:00 ’s morgens. Vanaf deze tijd worden er ook teams ingedeeld. Zorg dat je er bent! Op de zaterdag wanneer onze selectie speelt, is het team van vrijwilligers echter kleiner en zijn er niet veel keuzes in barpersoneel.

Lijkt het jou leuk om met ons mee te draaien op een gezellige zaterdag van 14:00 tot 18:00? Laat het weten via [email protected] en zorg dat wij elke zaterdag alle supporters kunnen voorzien van een heerlijk drankje!

Kantine
De kantine wordt veel gebruikt door onze leden en tegenpartijen/gasten. Wij doen ons best de kantine zo netjes als kan elk weekend neer te zetten. Zorgen jullie ook dat de kantine netjes blijft? Ruim even je eten en drinken op en gooi dit weg in een van onze prullenbakken. Dit scheelt het barpersoneel veel opruimwerk, en de kantine ziet er dan voor iedereen altijd netjes uit.

Statiegeld
Per 1 april 2023 zit er ook statiegeld (€ 0,15) op blikjes. Eerder zat dit al op onze plastic flesjes. Dit betekent dus dat de blikjes per 1 april 2023 verhoogd zijn met dit bedrag.

Wil jij de club steunen? Lever dan jouw blikje of flesje in voor de club en doneer deze in 1 van de statiegeld tonnen. Kreuk je blikje niet en zorg bij flesjes dat de dop er goed opzit.