nieuw JO8-team tekent voetbalcontract

18 april 2024 9:00

het nieuwe JO8-5 team is nu gestart met wedstrijdjes voetballen. Daar hoort een Mike & Maddy contract bij

Voor de jongens van SV Wippolder JO8-5 was het belangrijkste onderdeel het om de beurt naar voren komen.
Zij tekenden samen met Maartje Maarleveld, hoofdtrainer JO8, JO9 en JO10, het voetbalcontract.
Het bijbehorende shirt ontvingen de jongens en meisjes van Folkert, hoofdtrainer JO7.
Daarvoor had  wippolder1 speler Jordy Krassenburg uitgelegd wat het betekent om in Wippolder1 te voetballen.

Uiteraard werd dit door een echte fotograaf vastgelegd, net als bij de profvoetballers. Dit alles onder groot applaus van hun ouders, oma’s en opa’s en natuurlijk de trainers van de club.
Foto_18-04-2024_08_58_00.jpg

Mike & Maddy
Naar het idee van initiatiefnemer Ron Buijze zet de jeugdafdeling van SV Wippolder het concept Mike & Maddy in om kinderen en ouders zo lang mogelijk aan de vereniging te binden. Daarnaast heeft het als doel om jongeren op jonge leeftijd al zaken als verantwoordelijkheid, respect, open communicatie en (voetbal)plezier aan te leren. Mike & Maddy zijn twee fictieve jeugdleden van SV Wippolder waar jonge kinderen zich in kunnen herkennen. De jonge gecontracteerde voetballers gaan voor het eerst competitie spelen in de JO8.

foto_1.jpg

Foto_17-04-2024_17_14_22.jpg