Wie durft af te sluiten?

4 maart 2024 9:15

mensen gezocht die ons pand en terrein dagelijks afsluiten

Beste leden,

Wij zijn graag een club waar iedereen zich welkom en thuis voelt. Onderdeel hiervan is een gezellige kantine, die we zien als een aangenaam ontspanningspunt voor al onze leden, familie en anderen.

Nu constateren wij wel dat de kantine soms tot wel erg laat wordt gebruikt (tot ver in de nacht). Dit geeft aan de ene kant aan dat het een fijne plek is om te verblijven, maar we hebben aan de andere kant wel te maken met regelgeving die maakt dat we maar tot uiterlijk 01.00u open mogen zijn.

Daarom doen we graag bij dezen een oproep om uiterlijk 01.00u het pand te verlaten en alles netjes en goed afgesloten achter te laten.

Dit laatste brengt ons meteen bij een verzoek: zijn er mensen die het leuk vinden om ons te helpen om tegen een aantrekkelijke vergoeding het pand dagelijks netjes af te sluiten? Als we een vaste groep sluiters kunnen formeren zouden we daar ontzettend mee geholpen zijn. Stel we hebben een vaste groep van 25-30 mensen, dan zouden die elke maand 1 x het pand moeten sluiten, dus maximaal 12x p/jaar. Dat lijkt te overzien. En je krijgt er ook wat voor.

Als je daarvoor interesse hebt, meld je dan svp aan via [email protected]. Vereiste is wel dat je meerderjarig bent.

Je krijgt naast een vergoeding uiteraard ook uitleg over hoe sluiting in zijn werk gaat.

Bron: bestuur