Station to Station, nieuwe hoofdsponsor materialen Jeugd!

9 februari 2024 9:15

Bij SV Wippolder zijn we verheugd om onze nieuwste sponsor, Station to Station, te introduceren. Age Rotshuizen, geïnspireerd door de positieve ervaringen van zijn zoon binnen onze vereniging, wilde graag iets terug doen voor de club en kwam zo in contact met de sponsorcommissie.

Tijdens een onderling overleg werd al snel duidelijk dat de heer Rotshuizen graag wilde dat zijn bijdrage besteed zou gaan worden aan de jeugdafdeling van de club. Gezien het mooie gebaar en de omvang is er daarna onderling besloten om het bedrijf te benoemen tot hoofdsponsor materialen jeugd, waarbij het bedrijf een substantieel deel van de jaarlijkse materiaalkosten voor de jeugd zal dekken.

WhatsApp_Image_2024-01-31_at_08.17.31.jpeg

Wij zijn als club enorm dankbaar voor het vertrouwen en de steun van de heer Rotshuizen. Zijn initiatief illustreert op prachtige wijze hoe de leden van onze vereniging, elk op zijn eigen wijze de club kunnen steunen. Of dit nu is door een helpende hand te bieden of een extra financiële bijdrage. Ieder lid heeft een belangrijke functie binnen de vereniging en dan is het mooi om te zien dat dit gebeurt.

Samen kijken wij vol verwachting uit naar een succesvolle samenwerking met Station to Station. Gezamenlijk zetten we ons in voor de ontwikkeling van onze jeugdige voetballers bij SV Wippolder.

Onze oprechte dank gaat uit naar Age Rotshuizen en Station to Station voor het delen in onze passie en het versterken van de fundamenten van SV Wippolder.

Bron: Sponsorcommissie