FIFA tournament 2024

22 januari 2024 19:00

Maandag 19 februari FIFA Toernooi plaats voor 40 deelnemers

Lieve jeugdleden,

Op maandag 19 februari 2024 van 11:00 tot 14:00 organiseren wij een FIFA-toernooi in onze kantine.

Onder leiding van Mars Game Events zullen er 8 Playstations worden neergezet samen met schermen om te gaan spelen.

Deze middag zal voor jeugdleden zijn in de leeftijd 9 t/m 14 jaar.

2024-01-22_19_12_37-inschrijven_fifa_24_toernooi_-_Google_Zoeken.png

Er is plaats voor 40 deelnemers. Schrijf je snel in, want vol = vol!

Op deze dag zullen wij rond 11.00 beginnen. Er wordt eerst een poulefase gespeeld van ongeveer 3 à 4 wedstrijden.
Van elke poule gaan er 2 deelnemers door naar de knock-out fase. Daarna is het net als de Champions League en blijven er 2 deelnemers over voor de finale. Er is ook een troostfinale voor de nummers 3 en 4.

Je bent ongeveer 3,5 uur tijd kwijt met het toernooi.

Klinkt dit leuk en wil jij hieraan meedoen? Vul snel onderstaand/link formulier in zodat jij zeker bent van een plekje!
Vragen stuur je bericht naar [email protected]

Bron: Events SV Wippolder