Zaterdag 6 januari heeft SV Wippolder de 2e seizoenshelft ingeluid

11 januari 2024 9:30

De dag begon om 9 uur met het jaarlijkse oliebollentoernooi. Dit toernooi voor de jeugd in de eigen sporthal was met een record aantal deelnemers, meer dan 200, een groot succes.

De dag begon met je jongste jeugd en werd afgesloten door de oudste jeugd. Er werd heel fanatiek maar sportief om de winst per groep gespeeld, dat er bij iedere groep een prijs voor het winnende team te verdienen viel  droeg daar zeker aan bij. Een deel van de wedstrijden deze dag werd gefloten door spelers uit de selectie zodat de verbinding tussen de jeugd en het vlaggenschip verder uitgebouwd werd.

IMG-20240110-WA0000.jpg IMG-20240110-WA0002.jpg

Tijdens het toernooi was er in de middag op het kunstgrasveld een training van de selectie als start van de 2e seizoenshelft. Zowel W1 als W2 willen de huidige kopposities natuurlijk behouden. De spelers en staf zullen deze week de winterse omstandigheden in Nederland ontvluchten en een aantal dagen onder de Spaanse zon de voorbereiding op de 2e seizoenshelft  door maken.

Daarna werd er op het veld verder gevoetbald met een wedstrijd tussen de JO17 en een team van trainers. Het team van de trainers onder leiding van HJO Michael Simons was helaas niet opgewassen tegen de snelheid en de conditionele voorsprong van de jeugdige talenten, deze wonnen met 5-3.

IMG-20240110-WA0001.jpg

Aansluiten was er een nieuwjaarsreceptie in de kantine waarna in de avond de jeugd O15 tot en met MO20 het oliebollentoernooi rond een uur of 10 de start van de 2e seizoenshelft afsloot.

Bron: Jeugd commissie