Op zoek naar een nieuw schoonmaakbedrijf

16 december 2023 10:15

Schoonmaak clubgebouw en sporthal

De samenwerking met het huidige schoonmaakbedrijf stopt per eind december.
We hadden, tot voor kort, nog goede hoop de jarenlange samenwerking voort te kunnen zetten.
Helaas verschillen we te veel van inzicht over het kwaliteitsplan en de te nemen werkwijze.

We zijn, versneld, met diverse partijen in gesprek over de toekomstige schoonmaak van het clubgebouw en de sporthal.

De komende tijd kan het wat rommeliger worden op de vereniging, totdat er vervanging is.
Wij doen ons uiterste best overlast te beperken, maar kunnen helaas geen ijzer met handen breken.

We danken Van Vliet Cleaning Services voor hun jarenlange inzet.
Het was niet altijd even leuk de troep te moeten opruimen die onze leden en gasten veroorzaken.

Mocht er animo zijn onder leden om in deze overbruggingsperiode (tegen een passende vergoeding) te komen helpen schoonmaken, laat het dan weten in een mailtje naar

Bron: bestuur