CLUBHELDEN BEDANKT!

7 december 2023 8:15

Aan alle vrijwilligers van SV Wippolder

knvb_vrijwilligers_3_kln.jpg
Op deze nationale dag van de vrijwilliger willen we jullie graag in het zonnetje zetten.
Voor alle uren die jullie in de vereniging steken zodat er gevoetbald kan worden.

Zonder scheidsrechters, coaches, grensrechters, belijners, wedstrijdplanners, groeps- en teamcoördinatoren, kleedkamerindelers en veldkeurders geen wedstrijd.

Zonder hoofdtrainers, teamtrainers, materiaalcommissie en veldindelers geen training.

Wat te denken van de mensen in de commissiekamer en achter de bar. De sponsorcommissie, de barcommissie, de commissie Sociale Veiligheid en Respect. De scheidsrechterscommissie en Eventcommissie.
Het web- en ict team. Het klusteam. De peukenrapers. De seniorencommissie. De toernooicommissie.
De ledenadministratie. Het wedstrijdsecretariaat. Het MT Voetbalzaken. Het incassoteam.
De staf van Wippolder 1 en 2. De teamoudsten bij de senioren. De clubactiecommissie.

En iedereen die op zijn of haar manier een steentje bijdraagt.

Jaarlijks worden er meer dan 10.000 vrijwilligersuren gedraaid op onze mooie club door meer dan 200 vrijwilligers

Zodat de bal kan rollen en er voetbalplezier beleefd kan worden.
Van de jongste smurfen tot de oudere jongeren van het Wandelvoetbal.
Zo'n 650 spelers bewegen wekelijks op de groene mat en in de zaal.

Dankzij jullie!

Clubhelden bedankt!

Sv Wippolder, een club waar je bij wilt horen

Bron: bestuur