Doe mee met Rabo Clubsupport

5 september 2023 17:45

Iedereen verdient een club. Het is als een tweede thuis. Een plek waar je elkaar ontmoet, elkaar sterker maakt en helemaal jezelf kunt zijn.
Daarom versterkt Rabobank clubs met kennis, netwerk en geld. Dat is goed voor de club & geweldig voor de buurt. Als lid beslis jij mee welke clubs we dat steuntje in de rug geven.

Ben jij klant bij de Rabobank Regio Zuid-Holland Midden dan kun jij van 4 tot 26 september je stem uitbrengen op je favoriete club SV Wippolder en de Vrienden van SV Wippolder.
Stem nu direct in de Rabo App of online op rabobank.nl/clubsupport

Kleine moeite, groot plezier. Met de gezamenlijke opbrengst kunnen we met name voor de jeugd weer wat initiatieven bekostigen.
We doen dit jaar zowel met SV Wippolder mee als de Vrienden van SV Wippolder. Aangezien je op 3 initiatieven kunt stemmen, kun je op zowel de Club SV Wippolder als op de Vrienden van SV Wippolder stemmen.

Bron: Sponsorcommissie