UPDATE: Slotoffensief Ballenactie

9 augustus 2023 20:15

Onze Ballenactie zit er al bijna weer op. Doneren kan nog tot en met dinsdag 15 augustus 2023. Help je mee met het slotoffensief?

We willen alle donateurs alvast bedanken, de actie is al een succes maar loopt nog tot en met 15 augustus.
De club is echt geholpen met jullie bijdrage.

De aanschaf van nieuwe ballen is altijd een hele uitgave. Daarom komen we in actie!

Maak kans op een schoenenbon t.w.v. €100,-
Doneer een bal aan SV Wippolder en maak kans op een schoenenbon ter waarde van €100! Ga snel naar: www.ballenactie.nl/svwippolder

Samen winnen we meer
Ieder seizoen moeten we ons ballenhok weer aanvullen, omdat er ballen zijn versleten of kwijtgeraakt. Dit is altijd een flinke kostenpost. De Ballenactie levert ons dus een flinke besparing op, zodat het balletje ook volgend seizoen weer gewoon kan rollen overal. Help je mee?

Als vereniging reserveren wij elk jaar een groot bedrag voor de aanschaf voor nieuwe ballen. Echter zoals iedereen weet zijn alle kosten omhoog gegaan, waaronder de energiekosten. Zo moeten ook wij keuzes maken met onze budgetten. Daarom doen wij dit jaar mee met de Ballenactie!
image_1.jpg

2023-08-09_20_14_57-SV_Wippolder_-_Ballenactie.png

Doneer een bal
Klik op onderstaande link om een bal te doneren:
www.ballenactie.nl/svwippolder

Actie doorsturen
Ken je iemand anders die zou kunnen helpen? Stuur de actie gerust door!
image_ballenactie.jpg
Bron: Bestuur