Een net en schoon clubgebouw is iets waar we trots op kunnen zijn

8 maart 2023 8:15

svp niet met voetbalschoenen in het clubgebouw naar boven

Beste leden,

Een net en schoon clubgebouw is iets waar we trots op kunnen zijn. Voor spelers, supporters en bezoekende partijen is een schone en frisse aanblik van ons gebouw een visitekaartje.

Het blijkt elke week weer een behoorlijke klus om alles dagelijks weer goed schoon te krijgen (modder, gras, korrels). Daarom hebben we, in navolging van vele andere verenigingen, het volgende verzoek:

- haal je schoenen na de training of wedstrijd altijd door de borstels langs het veld;

- ga niet meer met voetbalschoenen naar boven (ook niet even naar de commissiekamer of de WC).

We hebben stickers op de trap en boven aangebracht om iedereen hieraan te herinneren.

Dank alvast voor jullie begrip en medewerking!

sticker.jpg

Bron: bestuur