VTT-toernooi bij SV Wippolder groot succes

28 februari 2023 21:45

Voetbal Talenten Toernooi voor de JO9

VTT-toernooi bij Wippolder groot succes

Op zaterdag 25 februari vond op het sportpark van sv Wippolder het districtskampioenschap plaats van het Voetbal Talenten Toernooi (VTT) voor de Jo9. Maar liefst 24 teams waren afgereisd om te strijden om een NK-ticket. Na een lange dag met mooi voetbal was het het team van Alphense Boys dat de eerste plaats opeiste. De sportiviteitsprijs was voor Soccerboys.

Het was een mooie voetbaldag, die we echt als club met elkaar mogelijk hebben gemaakt. Iets waar we trots op mogen zijn! Er stonden maar liefst 70 wedstrijden op het programma dus dat vroeg om heel wat spelbegeleiders. Door de inzet van jeugdspelers, vrijwilligers en de voltallige selectie is dit gelukt. Ook in de kantine en de buitenbar was het hard werken. Dank dus ook aan iedereen die daar een steentje heeft bijgedragen. Voor de toernooicommissie, die het toernooi samen met de VTT-organisatie organiseerde, is het fijn om te weten dat ze op zoveel hulp kunnen rekenen. Laten we van het Franz Kraus Toernooi ook weer een mooi voetbalfeest maken.

Foto_01-03-2023_10_34_05_kln.jpg

20230225_100304_kln.jpg