Chris Vaderloos overleden

9 november 2022 20:45

Oud 1e elftal speler, oud-voorzitter Chris Vaderloos overleden.

chris.jpgchris_kaart.jpg

In Memoriam Chris Vaderloos (27 augustus 1944- 6 november 2022)

Vandaag  ontvingen wij het bericht dat onze oud-voorzitter, Chris Vaderloos, op 78-jarige leeftijd is overleden. Bij hem werd eerder kanker geconstateerd en de gevolgen daarvan zijn hem helaas fataal geworden. Onze gedachten gaan uit naar Loes, zijn kinderen, kleinkinderen en verdere familie.

Chris heeft na zijn verhuizing van Den Haag naar de Rotterdamseweg een aantal jaren in het centrum van de verdediging van ons 1e elftal gespeeld. Nadat hij zijn actieve carrière had beëindigd, vond hij dat hij de club op een andere manier moest dienen en trad hij toe tot het bestuur van onze vereniging. Toen de club erom vroeg heeft hij ook een periode de rol van voorzitter van onze vereniging vertolkt. Hij deed dit met het hart op de tong, maar tegelijk met eerbied en respect door zijn grote hart voor mensen.

Chris is in totaal ruim 50 jaar betrokken geweest bij de vereniging als speler, bestuurder, sponsor en supporter, en was een graag gezien mens.

Tijdens de kampioenswedstrijd van ons 1e elftal afgelopen seizoen was hij als trotse supporter nog aanwezig. Het was helaas zijn laatste bezoek aan ons sportpark.

Wij zullen hem gedenken als een passioneel mens, met een nuchtere kijk op de wereld: “Het is zoals het is”.

Bron: bestuur