Michael Simons nieuwe Hoofd Jeugdopleiding (HJO)

23 augustus 2022 23:00

Het komend seizoen zal Michael Simons het team Voetbalzaken als HJO komen versterken.

Michael is geen onbekende. Wippolder werkt namelijk al twee jaar samen met zijn voetbalschool TopGame Academy. Destijds is gekozen voor de voetbalschool vanwege zijn vakmanschap op het vlak van pedagogiek als op het vlak van functionele voetbaltechniek. In zijn nieuwe rol van HJO kan hij dit vakmanschap nog verder brengen binnen Wippolder.
Michael kenmerkt zich als een persoon die graag de mens centraal stelt in zijn of haar ontwikkeling. Zijn communicatieve en verbindende skills passen hier goed bij en passen ook bij de droom die we met elkaar aan het bouwen zijn, zodat Wippolder een club is en blijft waar je bij wilt horen.

Verder zal Michael samen met zijn team van hoofdtrainers en met het MT voetbalzaken werken aan de ontwikkeling van het voetbal, zodat iedereen op zijn of haar niveau kan voetballen. Ook aan de overgang van jeugd naar senioren zal hij een belangrijke bijdrage gaan leveren.

De komende weken zal hij nader kennismaken met de mensen binnen onze club en gaan we met elkaar aan de slag.

Wij wensen Michael veel plezier in zijn nieuwe rol!

Ron Buijze

Bestuurslid Manager Voetbalzaken