Corona maatregelen - zondag 19 december 2021

18 december 2021 20:15

De Corona werkgroep en het bestuur hebben zaterdag 19 december na de persconferentie kort overleg gehad.
Het bestuur is van mening dat we zoveel mogelijk bewegen (sporten) willen faciliteren binnen de geldende maatregelen.

De belangrijkste aanvullende beperkingen die vanaf 19 december 05:00 uur voor het voetbal afgekondigd zijn:

De maatregelen zijn geldig t/m 14 januari 2022
  • vanaf 18 jaar trainen tot 17:00 uur in 2-tallen met behoud van de 1 1/2 meter afstand.
  • de nog geplande wedstrijden uit het wedstrijdprogramma zijn uitgesteld
  • Zaalsport is niet mogelijk gedurende de aangekondigde maatregelen.

De al eerdere bekende maatregelen op het complex blijven van kracht.
Het huidige trainingsschema blijft actief en waar nodig zal er maatwerk via de app groepen worden gecommuniceerd.

Sportcomplex

• Publiek is niet meer toegestaan.
  • Tijdens de trainingen mogen alleen de spelers en begeleiders aanwezig zijn. We laten maximaal 5 begeleiders per team toe.

Zaal

• De zaal is per zondag 19 december gesloten

Kleedkamers

• Door de week: dicht, behalve kleedkamers 9 en 10, waarin persoonlijke spullen kunnen worden gestald tijdens de training. Er wordt niet gedoucht of anderszins verbleven. Hiermee vormen deze buitenkleedkamers een in-/uitloopruimte die vergelijkbaar is met ‘afhalen’ en is  CTB-controle niet nodig. Er wordt wel op toegezien dat deze kleedkamers na de trainingen daadwerkelijk tijdig worden verlaten.

• In het weekend: is kleedkamer 10 open om spullen op te bergen

Kantine

• Door de week én in het weekend: dicht.

• De buitenbar is niet geopend
  • Op het complex staan mobiele toiletten.
Bron: Bestuur en corona werkgroep