Winnen door te pinnen ... Let op aanvangstijd gewijzig!!

Het bestuur van Sv Wippolder is voornemens om de contante betalingen bij de kassa in de kantine per 1 januari 2022 af te schaffen met alleen maar de mogelijkheid tot pinbetaling.

Contantgeld betalingen zijn niet meer van deze tijd en bovendien verlicht afschaffing ervan de administratieve handelingen rondom het kassa-systeem.

Het bestuur wil graag met de leden van Sv Wippolder in gesprek om te horen en te voelen hoe men hier tegen aankijkt.

Daartoe willen we de leden uitnodigen op dinsdag 16 november van 19:00 uur tot 20:00 uur in de kantine.