Movella voetbalkamp bij SV Wippolder

25 juni 2021 10:30

Super gaaf voetbalkamp in de zomervakantie bij SV Wippolder.

Drie dagen heerlijk voetballen met vriendjes of vriendinnetjes in de zomervakantie. Van maandag 23 augustus tot en met woensdag 25 augustus vindt ons voetbalkamp plaats bij SV Wippolder. Elke dag starten we om 09:30 uur. Na een leuke warming up gaan we van start met gave nieuwe techniekoefeningen en leuke afwisselende partijvormen. We besteden heel veel aandacht aan veel voetbal. Dat is wat de kinderen ook leuk vinden.

Om 16:00 uur zal, na het befaamde flesje schieten, de dag eindigen. Wij zorgen de gehele dag voor eten, drinken met gezonde tussendoortjes en uiteraard een super mooi programma.  Dus wil jij leren hoe je scoort, hoe je iemand passeert, hoe je met links en met rechts kan schieten. Schrijf je dan in via www.movella.nl

Het voetbalkamp is op het complex van SV Wippolder. Je hoeft uiteraard geen lid te zijn van SV Wippolder om mee te kunnen doen. Neem je teamgenoten mee naar drie dagen voetballen, hoe leuk is dat.

Het voetbalkamp is bedoeld voor spelers vanaf 5-6 jaar.

De kosten voor het voetbalkamp (drie dagen) bedragen €135,00 per speler.

LEDEN VAN WIPPOLDER BETALEN SLECHTS € 105,00 VOOR DRIE DAGEN

Inschrijven voor het voetbalkamp kan via onze website www.movella.nl

We hopen jullie te zien bij het MOVELLA voetbalkamp bij SV Wippolder.

Voetbalkamp:

Wanneer: 23-25 augustus