Nieuwe hoofdtrainer JO16 t/m JO19

15 juni 2021 15:00

Ronald de moedt (32 jaar) is aankomend seizoen de nieuwe hoofdtrainer van JO16 t/m JO19.

Ik ben Ronald de Moedt, 32 jaar en een echte voetballiefhebber. In de afgelopen jaren heb ik in diverse functies bij de volgende clubs ervaring opgedaan: rkvv westlandia, vv Verburch, DVC en Jong Holland. Ik ben ook actief in de zaal geweest als voetballer en trainer waardoor mijn kijk op het spelletje heel breed is.

Bij mij staat plezier voorop, daarna komt de ontwikkeling en als deze twee goed samen gaan dan kunnen we met zijn allen ook gaan presteren. Bij SV Wippolder eenmaal binnengekomen te zijn voelde ik mij gelijk thuis waardoor de gesprekken met Arnoud en Ron als familie voelde en ik met heel wippolder graag de stappen vooruit wil maken waar de club voor staat.

WhatsApp_Image_2021-06-15_at_13.22.01.jpeg

Bron: Communicatie afdeling