Steeds Hooger

Wippolder 3 (zon)

... (vrije trap)

16 september 2018 12:00

Opstelling Wippolder 3 (zon)

Vandaag een prima wedstrijd gespeeld al wordt dat niet uitgedrukt in de eindstand. We begonnen met 12 man. Charlie werd nog ingevlogen vanuit Ibiza en het was de vraag of hij inzetbaar zou zijn. Na een scherpe warming-up zouden we goed aan de wedstrijd beginnen. Echter na 3 minuten werd in de 16 onnodig een overtreding gemaakt en tot ons geluk legde de verder uitstekend fluitende scheidsrechter de bal net buiten de 16. Deze vrije trap werd slap ingeschoten maar verdween toch in ons doel. 1-0 achter. Vervolgens legden wij onze tegenstander onze wil op en na mooie combinaties rondde Wouter keurig af. 1-1. Hierna voetbalden wij op de helft van de tegenstander. Echter uit een counter werd het 2-1. Dit zijn momenten dan mag het wat scherper in de achterste linie. Kort hierna werd het 3-1. Keeper Cas was in zijn gedachten op een heel andere plaats dan op het voetbalveld. Maar Wippolder 3 richtte zich op en Ties wist met een briljante pass Wouter vrij voor de keeper te zetten wat 2-3 betekende. Rust. Charlie was inmiddels geland op Schiphol en was onderweg. In de tweede helft zetten wij weer vol druk en uit een hoekschop (deze week op getraind) kopte ‘El Wutru’ zijn 3e goal binnen. 3-3. Hierna hadden Kevin (Hamstring) en Max (lies) niet meer de power om gas te geven. De tegenstander strafte middels 2 counters de gaten achterin af. 5-3. Ondanks soms geweldige reddingen van Cas. Een kwartier voor tijd viel Charlie in maar die zat nog in de Ibiza modus. Voetballend was het weer beter dan vorige week. Wij gaan met vertrouwen de competitie in. De voorbereiding begint daarom ook al op zaterdagavond met een maaltijd bij de Wok Chinees en daarna een warming up in Steck. Man of de match was onbetwist onze hattrick-koning ‘El Wutru’.