Tijd over? Word vrijwilliger

1 november 2018 21:30

Heb jij wat tijd over of wil je je nuttig maken voor de club, neem dan eens een kijkje in de vacaturebank van SV Wippolder.

De Toernooicommisie zoekt nieuwe leden

Allereerst is het reuze gezellig en leuk om met een aantal mede-vrijwilligers dit toernooi te organiseren. Tuurlijk kost het wat vrije tijd, maar daar krijg je op de toernooidagen veel voor terug. Vele blije gezichten van spelers die mooie wedstrijden hebben gespeeld en leuke prijzen hebben gescoord.

In augustus wordt er met de jeugdcommissie overlegd voor welke teams we het gaan organiseren en of er nog teams bij gaan komen die we mee moeten nemen in ons overzicht. Begin september gaan we naar de toernooibeurs. Hier komen vele amateurclubs bijeen om teams uit te wisselen voor ieders toernooi. Altijd weer een hele puzzel, maar wel leuk als het weer voor elkaar is. De maanden erna worden mails heen en weer gestuurd om de teams te bevestigen.

Tot januari is het een beetje rustig met de toernooicommissie. In januari gaat de toernooikoorts een beetje stijgen en gaan we ook beginnen met de rest van de organisatie. We kijken of er nog iets te verbeteren valt en dat passen we dan gelijk toe. Voor de hele organisatie hebben we een mooi draaiboek gemaakt. Muziek regelen, vrijwilligers voor de bar, de opwarmrondes, EHBO en natuurlijk de scheidsrechters. Daarna kan het grote feest beginnen.

Wie zijn er geschikt voor de toernooicommissie?
Iedereen. Wij zouden het leuk vinden als jeugdleden zich ook aangesproken voelen om deel te nemen aan de toernooicommissie. Het levert een mooie ervaring op. Uiteraard zijn ouders ook meer dan welkom, want een gezonde mix in de toernooicommissie is belangrijk. Wij, als oude garde, zullen dan het komende jaar uiteraard helpen.

Mocht je vragen hebben en meer willen weten kun je altijd contact opnemen met ons via de mail ([email protected]).

Solliciteren of interesse in de andere vrijwilligersvacatures?

Naar de vacaturebank

Bron: Toernooicommissie