Overschrijven

Overschrijven naar Wippolder, of een andere vereniging, is vanaf seizoen 2016-2017 electronisch via Sportlink en gaat als volgt:

• Ga naar de nieuwe vereniging en meld je daar aan.
  • De nieuwe vereniging zal je inschrijven via Sportlink.
  • De oude vereniging krijgt nu een melding via Sportlink dat iemand wilt overschrijven en moet toestemming geven, rekeninghoudend met:
  1. Contributie dient volledig te zijn betaald. Kijk daarom je rekening na of je inderdaad alles hebt betaald!
  2. Selectiespelers die kleding en/of andere materialen in bruikleen hebben gekregen, dienen deze (compleet) schoon/gewassen in te leveren. Voor spullen die zijn kwijtgeraakt, zonder vermelding naar de materiaalcommissie, kan een vergoeding worden gerekend.
  3. De deadline voor overschrijven is 15 juni.
  • Indien alles in orde is meldt de oude vereniging je af en ben je ingeschreven bij de nieuwe. In het geval dat je naar Wippolder komt, dien je wel een inschrijvings/machtigingsformulier in te vullen. Dit formulier is te downloaden op de site.
  • De spelerspas is vanaf seizoen 2017-2018 ook electronisch. Dat betekent dat iedereen die een spelerspas had nu met een pasfoto in sportlink staat. Nieuwe inschrijvingen dienen een goed gelijkende foto te maken met mobiel of fotocamera en deze te sturen naar de ledenadministratie. Binnenkort is het mogelijk dat leden dit zelf kunnen via de app 'Wedstrijdzaken' van de KNVB.