Wippolder kledingregelement

Kledingreglement jeugd en (overige) senioren van SV Wippolder

1. Ieder spelend lid jeugd van SV Wippolder krijgt de beschikking over een wedstrijdshirt.
  2. Andere kleding zoals broekje, kousen, trainingspak en voetbalschoenen dienen zelf aangeschaft te worden.
  3. De hele vereniging speelt met dezelfde kleur Blauw-Wit geblokte shirts, de Wippolder kousen (blauw) en witte broekjes zijn verkrijgbaar bij Wijtman Sport Delft. (Ouden Langendijk 13, Delft).
  4. De shirts worden ieder jaar gecheckt en eventueel vervangen en aangevuld.
  5. Een tenue is nooit gekoppeld aan een bepaald lid maar maakt onderdeel uit van een teamtas per team
  6. De tenues blijven te allen tijde eigendom van SV Wippolder.
  7. Van de leden wordt verwacht dat zij de tenues netjes behandelen en verantwoording hiervoor dragen.
  8. De wedstrijdshirts dienen uitsluitend tijdens wedstrijden gedragen te worden, niet tijdens trainingen en is niet bedoeld als vrijetijdskleding.
  9. De team coördinator tekent een gebruiksovereenkomst voor de ontvangen wedstrijdshirts van zijn elftal aan het begin van het seizoen.
  10. De uitgifte van de kleding gebeurt via de team coördinator van het team en is ook weer verantwoordelijk voor de inname van de tenues aan het einde van het seizoen en levert dit COMPLEET en SCHOON in bij de kledingcommissie op een nader te bepalen tijdstip.
  11. Beschadiging, vernieling en vermissing van de tenues dienen direct aan de team coördinator te worden gemeld. De team coördinator neemt daarop zo spoedig mogelijk contact op met de kledingcommissie.
  12. Wanneer naar het oordeel van de kledingcommissie verwijtbaar gedrag de oorzaak is van het onder 11 genoemde, kan een eigen bijdrage worden opgelegd aan het betreffende team ter dekking van de door SV Wippolder geleden schade.
  13. Slijtage door normaal gebruik dient ook direct aan de leider van het elftal doorgegeven te worden. De kleding wordt, indien mogelijk, gerepareerd dan wel vervangen.
  14. Het team vertegenwoordigt dmv van het shirt een sponsor zorg dat je netjes en correct omgaat met het shirt en de naam van de sponsor bij zowel thuis al een uitwedstrijd.

SVP EXTRA AANDACHT VOOR DE VOLGENDE PUNTEN:

• De SHIRTS worden na iedere wedstrijd bij elkaar in de teamtas van SV Wippolder gedaan en mogen dus NIET apart mee naar huis worden genomen.  Het is dus NIET TOEGESTAAN dat SHIRTS per speler apart mee naar huis worden genomen!!!!!!!
  • De SHIRTS dienen na iedere wedstrijd in de kleedkamer te worden geteld voordat ze de tas in gaan.
  • De SHIRTS worden vervolgens na elke wedstrijd (evt bij toerbeurt) door een van de ouders van het team gewassen. Bij verlies of diefstal dient direct de kledingcommissie geïnformeerd te worden.
  • Na afloop van het voetbalseizoen dient de teamcoordinator er voor te zorgen dat de tassen met alle kledingstukken en toebehoren erin COMPLEET en SCHOON worden ingeleverd op een nader te bepalen tijdstip.
  • LET OP: Wanneer aan het einde van het seizoen blijkt dat er spullen ontbreken en/of er sprake is van schade aan de tenues, worden de daaraan verbonden kosten in rekening gebracht bij het betreffende team. Een vermist shirt kost €35.
  • In gevallen waarin dit reglement niet voorziet, beslist het bestuur.