De droom

Wippolder een club waar je bij wilt horen!

Dat is onze slogan waar we trots op zijn. Maar om deze slogan waar te kunnen maken moet je wel weten wat voor club je wilt zijn met elkaar. Daarom hebben we begin 2020 met een groep van bijna 50 leden met elkaar gezeten om een Wippolder droom te formuleren. Hoe willen wij met elkaar onze problemen oplossen en uitdagingen aangaan. Voorbeelden zijn: hoe gaan we om met onze materialen en wat doen we als er toch iets kapot gaat of kwijt raakt?  Maar ook: hoe willen we met elkaar om gaan, ook als we het ergens niet mee eens zijn?

De droom die we met elkaar geformuleerd hebben luidt als volgt:

Wippolder is een voetbalclub die mensen verbindt, waar we respectvol duidelijk en open communiceren, en verantwoordelijkheid nemen en met plezier komen.

Wippoldercomplex