Nieuwsbrief Archief

Nieuwsbrief 2 januari 2023: vrijwilligers 2023

10 januari 17:30  Allereerst een gelukkig en sportief nieuw jaar gewenst! Afgelopen jaar hebben we weer gemerkt hoe belangrijk vrijwilligers zijn voor onze vereniging. Ook dit jaar hopen we weer te kunnen rekenen op jullie steun. Daarom gaan we net als twee jaar geleden weer een ‘Vrijwilligers activiteiten feestje’ organiseren. Lees gauw de nieuwsbrief, zodat je geïnspireerd kan raken over waarom vrijwilligerswerk zo leuk en belangrijk is.meer »

Nieuwsbrief 18 november 2022: update voetbalzaken

1 januari 19:00  Het was alweer met de Pasen dat onze laatste Nieuwsbrief verscheen. Hoogste tijd dus voor een update.meer »

Nieuwsbrief 15 april 2022: fijne Paasdagen

15 april 20:00  Het is alweer even geleden dat je onze laatste Nieuwsbrief hebt ontvangen. Met Corona grotendeels achter ons is het tijd voor een frisse, nieuwe Paas-Nieuwsbrief. In deze nieuwsbrief gaan we weer eens bijpraten over wat er binnen SV Wippolder gaande is. meer »

Nieuwsbrief 7 januari: tweede seizoenshelft

12 januari 14:45  Het is alweer even geleden dat je onze laatste Nieuwsbrief hebt ontvangen. Hoogste tijd dus om je weer eens bij te praten over wat er binnen SV Wippolder gaande is.meer »

Magazine De Wil

15 juli 22:45  Hierbij de "Wil". Een magazine samengesteld door de afdeling communicatie als aandenken aan haar carrière als voetbalster en trainster, met o.a. bijdragen van Sarina Wiegman, Vera Pauw, Bert van Lingen en Mikos Gouka.meer »

Nieuwsbrief 5 februari 2021: nieuw (voetbal)jaar

5 februari 10:00  Hierbij de eerste nieuwsbrief van 2021. We leven nog steeds met z’n allen met Corona en we spelen nog steeds geen competitie. Toch gaan we nog steeds voorwaarts met onze mooie vereniging.meer »

Nieuwsbrief 18 december 2020: winterstop

19 december 12:00  Hierbij de laatste nieuwsbrief van 2020. En wat een bijzonder voetbaljaar was dit. Wel voetbal, geen voetbal, dan weer wel voetbal, etc. We hebben met elkaar veel bereikt. Er zijn meer vrijwilligers dan een jaar geleden die zich graag inzetten voor onze mooi vereniging. Zo hebben we met elkaar een droom opgeschreven waarin we het heel belangrijk vinden dat er verbinding, plezier en respect is en dat we verantwoordelijk nemen voor onder andere een veilige sociale omgeving of voor onze materialen.meer »

Nieuwsbrief 30 oktober 2020: update voetbalzaken

1 november 16:15  Corona blijft ons dagelijks leven in de greep houden. De tweede golf is een feit. Het stelt onze vereniging voor lastige keuzes. Naast Corona zijn we ook bezig om de Voetbalzaken door te laten lopen. In deze nieuwsbrief lees je hierover.meer »

Nieuwsbrief 25 september 2020: voetbalzaken special

7 oktober 17:00  Het afgelopen jaar hebben we een nieuwe organisatiestructuur voor Voetbalzaken gevormd met diverse afdelingen, functies en rollen. Graag lichten we de afdelingen toe en stellen we mensen op de verschillende posities voor. meer »

Nieuwsbrief 15 augustus 2020: start van het nieuwe seizoen

21 augustus 11:15  Na het lange wachten in de corona periode is het dan eindelijk zover, we mogen weer beginnen. En ook dit jaar hebben onze vrijwilligers weer hard gewerkt om er voor te zorgen dat alles klaar is voor het nieuwe seizoen en daar wil ik iedereen hartelijk voor bedanken. In deze nieuwsbrief lees je alles over de start van het nieuwe seizoen.meer »

Ga naar archief