Steun de club!

OnzeClubwinkel

Ga je een webshop bestelling doen via Coolblue.nl, BOL.com, etc. Ga dan via de site de OnzeClubwinkel pagina op deze site of via de SV Wippolder ClubApp. Dan krijgt de club en jijzelf een bedrag van de webshop, omdat wij reclame hebben gemaakt voor de webshop. Doe dit echt elke keer als je een online bestelling doet, dan heeft de club meer mogelijkheden om alles mooier te maken op de club.
Banner_VoetbalAssist.png

sponsoring.jpg

Sponsor worden

In de spotlight bij een club waar iedereen bij wil horen! Bekijk hier de mogelijkheden.

Vacatures

Check regelmatig deze pagina, om te kijken of er vacatures is die bij je past!
Iedereen heeft een talent die kan worden gewaardeerd binnen de club. Samen dragen we de club.

vacature.jpg

crowdfunding-uitgelicht.jpg

Crowdfunding verbouwing clubhuis!

Soms vragen wij incidenteel uw hulp in de vorm van een vrijwillige bijdrage. Om bijvoorbeeld het clubhuis in een nieuw jasje te steken, waarin elk lid van groot te klein zich thuis voelt. Dat kan hier!