Vrijwilligers van het kwartaal

25 april 2023 15:15

We willen graag twee vrijwilligers in het zonnetje zetten. Patrick Beijersbergen (trainer/coach JO12-2) en Sandy Lam (bar).

Patrick Beijersbergen (trainer/coach JO12-2)
Patrick Beijersbergen is samen met Sandra van Etten de betrokken trainer en coach van onze JO12-2. Hij is altijd als eerste op het veld de oefeningen alvast uit aan het zetten. Verder fluit hij regelmatig op zaterdag, leert de jeugd scheidsrechteren en staat altijd klaar om te helpen, zoals bij het oliebollentoernooi of VTT toernooi. Met zijn rechtvaardigheidsgevoel staat hij op als er soms iets uit de hand dreigt te lopen op en rondom het veld. Naast een bevlogen fan van ADO echt iemand met een blauw wit hart. Top om te zien! Dankjewel Patrick voor alles wat je doet voor de club!

Sandy Lam (bar)
En als vrijwilliger van het kwartaal, een keer geen echt lid, maar wel iemand waar wij als club op kunnen bouwen als vrijwilliger: Sandy Lam (rechts op de foto, naast Selina).

Jullie kennen haar als een van de vaste barvrouwen op de zaterdagmiddag. Verder verft zij kleedkamers. Is aanwezig als kantinehulp overal en brengt een gezellige noot met zich mee. Alles met een lach. Bedankt voor jouw bijdrage aan een mooi clubgebouw, kleedkamers en een gezellige zaterdag met een drankje erbij!

patrick.jpg        sandy.jpg