Einde huidige seizoen en start nieuwe seizoen

23 mei 2023 8:45

op naar seizoen 2023/2024

Het einde van het seizoen 2022-2023 is in zicht, we hebben een heel mooi jaar achter de rug en kijken al vooruit naar het volgend seizoen.

We willen een paar belangrijke data aan jullie doorgeven:

• Donderdag 1 juni wordt de nieuwe, voorlopige teamindeling bekend gemaakt op de website. Deze voorlopige teamindeling kan hier en daar nog wijzigen voordat we in september van start gaan.
  • Vanaf maandag 5 juni trainen we met de nieuwe jeugdteams. Er zal dan maar 1x per week getraind worden omdat veld 2 en 3 in onderhoud gaan. Het schema voor juni volgt snel.
  • We trainen dan nog 3 weken t/m 23 juni. Mocht je nog een extra keer in de laatste week van juni willen trainen dan is die mogelijkheid er op aanvraag.
  • Op zaterdag 24 juni wordt een open dag georganiseerd, daarover later meer!
  • Tussen 26 juni en 13 augustus zijn er geen trainingen/wedstrijden.
  • Vanaf 14 augustus (laatste week van de vakantie) starten de selectieteams vanaf JO13 met trainen.
  • Vanaf 21 augustus trainen alle jeugdteams weer. We weten nog niet hoeveel velden dan beschikbaar zijn, dat hangt af van het onderhoud eraan. Het nieuwe trainingsschema volgt later.
  • De senioren plannen de vakantieperiode zelf in
  • 2 september starten de beker- en competitiewedstrijden voor de jeugd weer! We organiseren nog een kick-off meeting voor ouders/verzorgers en een avond voor de trainers. Daarover later meer.

Ook het team van hoofdtrainers is rond! We stellen ze aan jullie voor (zie ook foto):

hoofdtrainers_nwe_seizoen_kln.jpg

Hoofd jeugdopleiding: Michael Simons,