Veel blije gezichten tijdens Franz Kraus Toernooi

21 mei 2023 8:30

Een prima sfeer, heerlijk weer en heel veel leuke wedstrijden

Foto_21-05-2023_08_40_22.jpg

Wat een voetbalfeest was het weer tijdens ons jaarlijkse Franz Kraus Toernooi!

Een prima sfeer, heerlijk weer en heel veel leuke wedstrijden. Deze editie was waarschijnlijk de grootste ooit, met zo’n 1.000 deelnemende spelers. We hebben hard gewerkt om zo’n groot toernooi neer te zetten en we zijn er trots op dat dit zo goed gelukt is. En daarbij zijn we al die andere Wippolder-vrijwilligers dankbaar die ons hierbij zo goed geholpen hebben. Super! Want zo’n toernooi als dit kunnen we alleen organiseren als de hele club zijn schouders er onder zet.

Foto_21-05-2023_08_34_56.jpg

Het was fantastisch om zoveel blije gezichten te zien. Van J07-spelertjes, van wie sommigen voor het eerst een eerste echte wedstijd speelden. Of bijvoorbeeld van de spelers van vv Smitshoek J011-5, die in de competitie elke week verliezen en nu apetrots zijn met hun 1e plaats. En bij de stoere jongens van Wippolder J015-1, die net voor tijd de winnende treffer scoorden in hun finale. Voor deze lachende gezichten doen we het. Ook volgend jaar weer!

Toernooicommissie sv Wippolder

Foto_19-05-2023_17_46_38.jpg