Lid van Verdienste Leo Vijverberg overleden

7 mei 2023 22:00

Op vrijdag 5 mei is helaas ons zeer gewaardeerde Lid van Verdienste Leo Vijverberg overleden. Leo is 82 jaar geworden.

Leo_Vijverberg_en_Frank.jpgRouwkaart_Leo_Vijverberg_2.png

Leo is gedurende vele jaren secretaris van onze vereniging geweest, samen met zijn zoon Frank.

Aansluitend is Leo tot aan zijn overlijden lid van de Kascommissie geweest, werk dat hij met veel inzet en toewijding deed, met een kritische, maar altijd positieve blik op de financiële cijfers. Hij liet geen vergadering verstek gaan, waaruit zijn grote betrokkenheid bij de club sprak. Hij was er trots op dat de club het de laatste jaren zowel financieel als sportief goed deed. Hij was als trouwe supporter vrijwel altijd langs de lijn te vinden bij de thuis- en uitwedstrijden van het 1e elftal.

Leo was geen stilzitter. Hij was niet enkel als vrijwilliger voor onze vereniging actief, maar was ook lid van het CDA in Delft en was sinds 2004 lid van de Raad van Afgevaardigden van De Laatste Eer. Daarbij zat hij zowel in de werkgroep Financien als de Commissie van Beroep. Daarnaast deed hij collectes voor verschillende organisaties én was hij betrokken bij de wijkkrant van Wippolder.

Iedereen die Leo kende zal beamen dat hij een bijzonder liefdevolle, aardige, warme en geïnteresseerde persoon was. Altijd oprechte aandacht voor de mensen om hem heen en begaan met de mensen in de maatschappij die het minder goed hadden.

Het is een groot verlies en gemis om Leo niet meer onder ons te hebben.

Wij wensen familie, vrienden en kennissen ontzettend veel sterkte toe in deze moeilijke tijd.

Bestuur S.V. Wippolder