Als je haar maar goed zit!

11 november 2022 17:15

Kennismaking met een sponsor

De exclusieve kapper van SV Wippolder geeft gewoon een make-over kado!
Professionele make-over door een haarstylist van Pura Vida Hair & Care

Misschien heb je de reclame al gezien op de club? We hebben een hele gave nieuwe sponsor op de club gekregen. Eentje die ook presteert op het hoogste (kappers) niveau. Pura Vida!
En het leuke is....jij kan zelf ook profiteren van deze nieuwe samenwerking !

Heb jij zin om extra goed voor de dag te komen? Of weet je misschien een teamgenoot die heel graag indruk maakt met zijn of haar  nieuwe look? Dan hebben we bij SV Wippolder een unieke actie voor jou!

Onze sponsor Pura Vida is een top kapper waar je naartoe gaat als je net even wat beter voor de dag wil komen. En het leuke is....jullie maken de komende periode KANS op een GRATIS styling/make-over bij deze exclusieve kapper.
Pura Vida geeft begin december een gratis make-over weg voor een speler/speelster van onze vereniging.

Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is een foto van jezelf of van een teamgenoot mailen naar: [email protected]
De komende periode zullen wij alle foto’s bij elkaar verzamelen en daar een winnende kandidaat uit selecteren.

Begin december krijgt de gelukkige winnaar een make-over en zetten wij het eindresultaat op de site van SV Wippolder.
Wie heeft er zin in een nieuwe trendy look? Meer weten over onze nieuwe sponsor? Kijk snel op www.puravidadelft.nl

Pura_Vida.jpg
Bron: Sponsorcommissie