Verhoging Contributie

27 september 2022 8:00

De afgelopen twee seizoenen hebben wij, mede vanwege Corona, geen contributieverhoging doorgevoerd.

Helaas zien ook wij inmiddels de kosten aan alle kanten toenemen, wat betekent dat wij voor dit seizoen niet ontkomen aan een verhoging van de contributie.
Op de Algemene Ledenvergadering (ALV) van dinsdag 20 september is met een ruime meerderheid van stemmen een contributieverhoging van 10% akkoord bevonden ingaande 1 juli 2022.

Wij kunnen ons uiteraard zeer goed voorstellen dat dit geen fijn bericht is in deze toch al (financieel) onzekere tijden. Daarom is het goed om te melden dat er vanuit ING - als hoofdsponsor van de KNVB - een campagne is gestart: Niemand buitenspel. Binnenkort volgt bredere communicatie hierover binnen onze vereniging. Neem gerust alvast eens een kijkje op deze site.

Incasso van het eerste kwartaal vindt plaats rond 25 oktober.
Bron: Bestuur