Sv Wippolder verkoopt loten met de Grote Clubactie

15 september 2022 9:15

Ook dit jaar doen wij weer mee met de Grote Clubactie. Wij zetten ons in voor diverse activiteiten voor de jeugd en willen natuurlijk zoveel mogelijk loten verkopen.

Een lot kost €3,- per stuk. Hiervan gaat 80% (dus €2,40 per lot) direct naar onze clubkas. De start van de landelijke lotenverkoop is op zaterdag 24 september. Koop lootjes en help ons het doel te halen. Daarnaast maak je kans op mooie prijzen! Een echte win-win situatie dus.

Verkoopboekje met QR-code
Onze jeugdleden van de JO-7 t/m de JO-13 verkopen loten via het verkoopboekje. De boekjes worden uitgedeeld tijdens de training in de week van 19 t/m 23 september. Op dit verkoopboekje staat een handige QR-code, waarmee kopers eenvoudig online loten kunnen kopen. Geen zorgen, kopers kunnen ook nog op de traditionele wijze een aankoopformulier met pen invullen in het boekje.

We doen het samen
We gaan er met z’n allen voor en hopen ons doel te behalen met behulp van de steun van familie, vrienden en mensen uit de omgeving! Voor de verkopers zijn er verschillende beloningen maar ook vele prijzen te winnen via de Grote Clubactie. Opgeven om kans te maken op de prijzen van de Grote Clubactie kan op de website van de Grote Clubactie.

Heb je vragen of wil je nog een nieuw verkoopboekje ? e-mail dan naar [email protected]
Succes met de verkoop !

Groetjes