Statiegeldactie Stichting Vrienden van Wippolder

30 juni 2022 22:30

Net zoals voorgaande jaren kan vanaf 1 augustus t/m 30 september 2022 bij Albert Heijn Delfgauw statiegeldbonnetjes ingeleverd worden en de opbrengst daarvan is voor Stichting Vrienden van Wippolder.

Bij het emballage punt staat de box van Stichting Vrienden van Wippolder waarin de bonnetjes gedeponeerd kunnen worden. Lever hier vanaf 1 augustus je statiegeldbonnen in en verdien geld voor SV Wippolder, Laat dit net als voorgaande jaren een groot succes worden zodat de Stichting weer diverse SV Wippolder activiteiten kan ondersteunen.

Bewaar vanaf nu alle statiegeldflessen / flesjes en lever ze pas vanaf 1 augustus in.

Bron: Stichting Vrienden van Wippolder