Meidenteams zoeken versterking!

15 juni 2022 13:45

Hé jij! Altijd al eens willen voetballen? Ben je juist op zoek naar een nieuwe voetbaluitdaging? Ben je nieuw in de omgeving van Delft? Ben je op zoek naar een gezellig team?

SV Wippolder is voor een tweetal meidenteams nog op zoek naar een aantal leuke en sportieve meiden tussen de 13 en 16 jaar (geboren tussen 2006 en 2009).

Wat wij bieden:
SV Wippolder is een gezellige, laagdrempelige club met als motto “Een club waar je bij wilt horen”. Dit geldt ook zeker voor de betreffende meidenteams. Naast veel gezelligheid, zorgen we ook voor voldoende sportieve uitdaging. We zijn gezond ambitieus, maar belangrijker dan winnen, willen juist ook dat onze speelsters aan het einde van het jaar weer beter zijn geworden.

Herken jij je hierin, stuur even een berichtje naar [email protected] en kom een aantal proeftrainingen doen.

We zijn op zoek naar sportieve meiden, voetbalervaring is niet vereist, maar wel fijn natuurlijk. We zoeken vooral meiden die gezellig zijn en tegelijk enthousiast meedoen met de trainingen en in de wedstrijden. Qua positie maakt het niet zoveel uit, alhoewel we wel nog graag een keepster erbij zouden willen hebben.

Ben je jonger of ouder en wil je ook meedoen, dan zijn er zeker ook mogelijkheden! Neem dan ook contact op via dit mailadres: [email protected]

Bron: Communicatie