Stand van zaken i.v.m. leveringen en vertragingen JAKO kleding

10 november 2021 20:45

Hierbij een update van JAKO betreffende de leveringen en vertragingen.

We zijn druk bezig om inzicht te krijgen welke artikelen van de Wippolder lijn beschikbaar zijn en wanneer bepaalde artikelen verwacht worden. De teams die een team bestelling hebben gedaan zulllen we apart informeren over de status.

• De wedstrijdshirts senioren komen vanaf deze week in batches binnen, we zullen de teams daarover informeren.
  • De wedstrijdshirts jeugd zijn nog in productie en worden verwacht in december.
  • De keeper broekjes en kousen worden uitgeleverd met de wedstrijdshirts.
  • De blauwe broekjes voor M017- M019 worden momenteel bedrukt met het wippolder logo.
  • De trainingspakken voor de jeugdtrainers verwachten we na winterstop te kunnen uitreiken.

In de volgende link een bericht van JAKO over de situatie en levertijden.

Hou de website in gaten voor meer info. Of we zullen gericht via de app groepen communiceren.
Bron: Materiaalcommissie