De Grote Clubactie 2021

17 september 2021 9:00

Zaterdag 18 september start de Grote Clubactie. Vanaf dan gaan alle jeugdspelers van de JO-7 tot en met de JO-13 loten verkopen!

Via de teamcoördinatoren ontvangen alle jeugdspelers een WhatsApp bericht hierover. Ze halen hiermee geld op voor onze club en uiteraard krijgen de lotenverkopers een welverdiende beloning! Als je bijvoorbeeld 26 of meer loten verkoopt krijg je een Bol.com bon van €20!!! En het jeugdteam dat gezamenlijk gemiddeld de meeste aantal loten verkoopt gaat een uurtje bowlen met het hele team. De beste verkoper van heel Nederland wint een Nintendo Switch van de Grote Club Actie. In 2019 had de winnaar 707 loten verkocht! Wil je hier aan meedoen, dan moet je je apart aanmelden op de website van de Grote Club Acties (Lotenverkopers/Winacties).

De verkoopboekjes worden tijdens de training in de week van 13 september uitgedeeld. In het verkoopboekje vind je 24 pagina’s voor 24 kopers, waar je de gegevens van een koper kan invullen met een pen op het gele formuliertje. Nog makkelijker dit jaar zijn de persoonlijke QR-codes die elke speler heeft gekregen op zijn persoonlijke lotenboekje. Als iemand een lot wil kopen dan kunnen ze deze QR-code scannen met hun mobiele telefoon en direct online al hun gegevens invullen.
Bekijk het volgende youtube filmpje voor lotenverkopers: https://youtu.be/pq3tUEAEasg

Loten kosten €3 per stuk en hiervan gaat €2,40 naar SV Wippolder.

TIP 1: Wil je loten verkopen aan mensen die niet bij jou in de buurt wonen? Maak een foto van de QR code en zet deze code op de app.
TIP 2: Start direct op 18 september, dan heb je meer kans om veel loten te verkopen, want er zijn ook andere clubs die loten verkopen.
TIP 3: Probeer meer dan 1 lot aan een koper te verkopen
TIP 4: Probeer loten in de kantine of langs de lijn bij SV Wippolder te verkopen op een zaterdag, maar nog beter op een zondag, want dan zij er weinig jeugdspelers.

Vertel dat je voor SV Wippolder loten verkoopt en dat met het geld een pannakooi wordt gekocht. Samen met de opbrengst van de Grote Club Actie van 2020 hopen we het te kunnen realiseren. De teller staat nu op € 3.125.
Vergeet niet te vertellen dat de kopers van loten kans maken op fantastische prijzen. De hoofdprijs is €100.000 en de tweede prijs is een auto! Voor alle geweldige prijzen: https://www.clubactie.nl/lotenkopers/prijzen-uitslag

Succes met verkopen allemaal. En laten we zorgen dat we genoeg geld op halen om een start te maken met de aanleg van de pannakooi.
Zaterdag 9 oktober moet je de boekjes weer inleveren, maar hier later meer over. Begin december worden de prijzen uitgedeeld, hopelijk kunnen we daar tegen die tijd een leuk feestje van maken. Het winnende team wordt dan in het zonnetje gezet, samen met de beste ONLINE loten verkoper.

Vragen en/of een nieuw boekje nodig: [email protected]

Groeten van de Grote Club Actie Commissie 2021
Sipkje, Melissa en Hellen