Spaar je club gezond

31 augustus 2021 17:00

Supermarkt Plus heeft de actie "spaar je club gezond" gestart.

Bij Wippolder hebben we nog vele wensen waar geld voor nodig is.

• Zoals diverse trainingsmaterialen zodat we nog betere trainingen kunnen verzorgen.
  • Een professionele ballenpomp, waardoor we onze ballen nog beter kunnen oppompen maar ook kunnen onderhouden.
  • Een Voetbal Video Analyse Systeem, waardoor we niet alleen analyses kunnen maken om beter te worden als voetballer maar ook dat we wedstrijden kunnen streamen.
  • Investeren in opleiding voor trainers en scheidsrechters.
  • En nog veel meer…

JIJ BENT GELD / GOUD WAARD!
Daarom doen wij aan iedereen een oproep om vanaf zondag 5 september tot zaterdag 13 november 2021 1X boodschappen te doen bij de PLUS supermarktwinkels in Delft en Den Hoorn, zodat er EURO’s gespaard kunnen worden om onze dromen en wensen te realiseren.

Er is een totaal bedrag beschikbaar van €75.000,00 EURO.

Dit bedrag wordt verdeeld onder de Delftse verenigingen die zich hebben opgegeven voor de actie SPAAR JE CLUB GEZOND.

Hoe werkt de actie?

• Hoe meer mensen zoals familie, buren, vrienden, kennissen je weet te activeren om boodschappen te doen bij de PLUS, des te hoger het sponsorbedrag voor Wippolder.
  • De looptijd van de spaaractie is vanaf zondag 5 september t/m zaterdag 13 november.
  • Heb je boodschappen gedaan dan ontvang je bij elke € 10,- aan boodschappen en wekelijkse actieproducten een voucher met unieke code.
  • Op een speciale website wijs je Wippolder aan met je unieke actiecode(s).
  • Na de actieperiode wordt het totale sponsorbedrag verdeeld over alle deelnemende clubs en verenigingen.
  • Vervolgens krijgt Wippolder het bedrag gestort op haar bankrekening.

Deze winkels doen mee aan de actie:

PLUS Martin Panis
Van Foreestweg 4A  te Delft