GEZELLIGHEID TROEF BIJ VRIJWILLIGERSBORREL

15 juli 2021 22:15

Afgelopen zaterdag, 10 juli, was de vrijwilligersborrel bij Sv Wippolder om alle vrijwilligers te bedanken voor hun inzet het afgelopen jaar. Organisatie en hosting waren verzorgd door John Körver.

Er was een leuke opkomst, Astrid stond achter de bar, Debbie deed de hapjes en Dick en Hans verzorgden het geluid en de muziek.

De borrel werd afgetrapt door John die Manager Voetbalzaken Ron Buijze interviewde over de obstakels gedurende de Corona. Want hoe maak je verbinding en werf je nieuwe vrijgwilligers als je niet op de club kan zijn? Voor Ron zelf was dat geen belemmering omdat Ron vertelde dat hier zijn passie en drijfveer zit. En passie en drijfveren blijven aanwezig, ook als je niet op de club kan zijn. Tevens vertelde Ron met trots dat er achter de schermen hard doorgewerkt is door heel veel vrijwilligers met het oog op de toekomst en de start van het nieuwe seizoen.  Onder andere Mark Moen, onze nieuwe hoofdtrainer van ons vlaggenschip, heeft de selectie en het programma rond voor komend seizoen. En André Friebel heeft samen met Folkert Schrok en Bianca van Zwieten hard heeft gewerkt om de overgang van de jeugd naar de senioren veel beter te regelen.

Ook werd afscheid genomen van twee super vrijwilligers. Bianca van Zwieten die 12 jaar lang Hoofdcoördinator is geweest en Wil de Visser die 17 jaar lang als (hoofd)trainer flink wat werk heeft verzet. Beiden werden door Ron Buijze in het zonnetje gezet. Bianca kreeg een bon om iets te besteden bij Bol.Com. En Wil kreeg de ‘Wil’ uitgereikt. Een magazine samengesteld door de afdeling communicatie als aandenken aan haar carrière als voetbalster en trainster, met o.a. bijdragen van Sarina Wiegman, Vera Pauw, Bert van Lingen en Mikos Gouka. Dit magazine is ook op de site te lezen voor geïnteresseerden.

Verder werd de (oude 😉)nieuwe voorzitter Ton Maas gepresenteerd en werd er stilgestaan bij de verbouwde commissie kamer.

Tot slot werd de borrel door John afgesloten en deed hij een oproep aan iedereen om te kijken of ze nog potentiële vrijwilligers kennen. Want we zijn immers allemaal vrijwilligerswervers van de club. Uiteraard verwees hij naar onze site waar alle vacatures en klussen staan vermeld.

Dank iedereen voor het aanwezig zijn op de borrel.

Steven Ravenshorst

Afdeling Communicatie & Coordinatie

WhatsApp_Image_2021-07-14_at_14.29.07.jpegWhatsApp_Image_2021-07-14_at_14.29.06.jpeg

Bron: Communicatie afdeling