SV Wippolder JO13-1 schittert op NK

1 juli 2021 16:00

Het JO 13-1 voetbal team van SV Wippolder heeft een mooie prestatie neergezet en is als vierde geëindigd op het Nederlands Kampioenschap van het Voetbal Talenten Toernooi in Huissen(Gelderland).

Zondagochtend in alle vroegte is het team onder aanvoering van de trainers Noah en Mark met de sponsor bus Pijnacker vertrokken naar Huissen.

De eerste poulewedstrijd tegen Always Forward uit Hoorn was heel erg spannend en na goed voetbal werd nipt met 1-0 gewonnen. De tweede poulewedstrijd tegen Jubbega uit Friesland was een klinkende 4-0 overwinning waarmee SV Wippolder de leiding nam in de poule. Als de laatste poulewedstrijd ook gewonnen zou worden dan was een plaats in de kruisfinales een feit. De laatste poulewedstrijd tegen AS’80 II uit Almere was wederom een spannende wedstijd maar door goed combinatiespel werd deze wedstrijd ook gewonnen. Door de  3-0 zege was SV Wippolder poulewinnaar en geplaatst voor de kruisfinales.

De wedstrijd voor een plek in de finale ging tot laat in de wedstrijd gelijk op maar werd jammer genoeg met 1-0 verloren. Tijdens de troostfinale heeft het team nogmaals alles gegeven maar de tegenstander bleek sterker en verloren uiteindelijk is het team toch op een mooie 4e plaats geëindigd van de 16 deelnemende teams.

Moe maar voldaan is het team huiswaarts gegaan waarna er nog een lekkere afsluiting heeft plaatsgevonden bij de team sponsor Verhage in Delfgauw.

wippolder_NK.jpg