Brons voor JO11-1 bij het Nederlands Kampioenschap

21 juni 2021 15:30

Wippolder JO11-1 is derde geworden op het Nederlands Kampioenschap voor JO11 Generaal teams op zaterdag 19 juni in het Limburgse Maasbracht.

In een tropisch Limburg wist Wippolder knap 1e te worden in de groepsfase. In de kwartfinale werd het Amsterdamse afc IJburg op zij gezet na penalty’s. Ondanks de hitte hielden keeper Rik en de 3 schutters hun hoofd koel waarna de halve finale bereikt was. Deze ging helaas nipt verloren tegen de latere toernooiwinnaar Alphense Boys: 2-3.

Met inmiddels 5 wedstrijden in de benen wisten onze jongens er nog een keer alles uit te persen. In een extreem spannende wedstrijd werd Meerburg opzij gezet waarna onze boys de welverdiende bronzen medaille omgehangen kregen.

Zo werd het voor spelers, trainers en meegereisde ouders een dag om niet snel te vergeten, met goed voetbal, prima prestaties en bovenal veel gezelligheid.

IMG-20210619-WA0028.jpg

Bron: Communicatie afdeling