Voorlopige team indelingen Jeugd

1 juni 2021 0:00

Zoals gebruikelijk de voorlopige team indelingen..

Voorlopige teamindeling seizoen 2021-2022

Hieronder staat de voorlopige teamindeling voor de JO8 t/m JO19-groepering van SV Wippolder voor het seizoen 2021 – 2022. Zeker omdat we de spelers afgelopen seizoen weinig wedstrijden hebben zien spelen, is het waarschijnlijk dat deze nog op punten gaat wijzigen voor de aanvang van het seizoen. Andere momenten waar, indien nodig, aanpassingen kunnen worden gedaan zijn na de bekerwedstrijden en na de  winterstop/kerstvakantie.

Criteria teamindeling
Uitgangspunten bij de jeugdopleiding van SV Wippolder is om onze jeugd zo goed mogelijk op te leiden op hun eigen niveau en daarnaast staat plezier centraal. In de teamindeling vertaalt zich dat als volgt: we delen allereerst in aan de hand van geboortedatum en volgen daarmee de KNVB richtlijnen. Daarna kijken we naar voetbalkwaliteiten (en potentieel) van de spelers en daarnaast kijken we naar zaken die bijdragen aan het plezier. Dat laatste betekent dat we rekening proberen te houden met wensen van kinderen die met hun vriendjes of vriendinnetjes in een team willen (blijven) spelen. Tenslotte moeten we uiteraard ook goed uitkomen met de aantallen spelers per team. In de praktijk betekent dit dat we keuzes moeten maken en die zullen in de praktijk helaas bijna nooit voor alle spelers optimaal uitvallen.

Trainingen in juni
Omdat het nog niet voor alle nieuwe teams duidelijk is wie de trainers gaan worden, wordt er in juni nog met de oude teams getraind.

J/MO19 - J/MO17 - JO15 - JO14 - J/MO13 - JO12 - JO11 - JO10 - JO9 - JO8

Vragen?
Als je vragen of opmerkingen hebt over de teamindeling, verzoeken we je een (onderbouwde) e-mail te zenden aan [email protected]. Samen met de hoofd- en selectietrainers zal ik vervolgens bekijken of eventuele wijzigingen in de teamindeling mogelijk zijn of niet.

Namens de Jeugdopleiding SV Wippolder,
Arnoud Eekhof