Wippolder wil trouwe leden belonen!

12 mei 2021 7:30

Beste Wippolderleden,

Afgelopen week hebben wij jullie geïnformeerd over de afspraken met onze nieuwe kledingleverancier JAKO en het daarbij behorende contract met Wijtman Sport. Een mooie stap voor onze vereniging. Momenteel wordt er hard gewerkt aan het ontwerp van het nieuwe shirt. Het eerste proefshirt wat ik heb gezien ziet er erg mooi uit met mooie unieke onderdelen.

Met de voetbalsport liggen we inmiddels een jaar stil. Tussendoor hebben we nog een periode mogen voetballen, maar eigenlijk zijn er 2 seizoenen in het water gevallen. De meeste leden hebben ervoor gekozen om ons als club te blijven ondersteunen door de contributie te blijven betalen. Daar zijn wij als bestuur jullie dankbaar voor. Hopelijk kunnen we snel weer voetballen nu we langzaam naar het einde van de lockdown toe gaan. We werken toe naar een frisse start met een nieuwe kledinglijn. En dat niet alleen voor jongens en mannen maar ook voor vrouwen en meiden wordt er een prachtige lijn geintroduceerd.

Dankzij goede afspraken in de nieuwe overeenkomst met Wijtman Sport en JAKO kunnen we jullie ook voordelen gaan bieden op de nieuwe kledinglijn. De komende weken zullen we gaan communiceren wat dit dan betekent voor jullie. Maar ik mag, namens het bestuur, alvast een cadeau aanbieden aan ieder lid van onze vereniging. Wij vonden dat we een gebaar moesten maken naar onze leden. Dat kan natuurlijk in de vorm van een drankje, maar dat volgt later. Dankzij de genoemde partijen en een financiële injectie vanuit de club kunnen we alle leden een nieuw broekje en een set kousen aanbieden. De broekjes zijn voorzien van ons logo en ook de kousen hebben een uniek nieuw ontwerp. Snel zullen we wat foto’s met jullie gaan delen!

Hou allen de website in de gaten want de komende weken volgt er vanuit Voetbalzaken nog veel meer nieuws over de nieuwe kleding.

WhatsApp_Image_2021-05-11_at_19.24.06.jpeg

Bron: Bestuur