Dienst Martin Stoelinga

30 maart 2021 21:00

Komende donderdag wordt er een dienst gehouden.

Beste Wippolder leden en Delftenaren,

Zoals iedereen wel heeft vernomen is Martin Stoelinga op 77 jarige leeftijd overleden. Komende donderdag wordt er om 13:00 een dienst gehouden in de Vredeskerk aan de Nassaulaan. Deze zal omstreeks 14:00 afgelopen zijn.

Het is Martin zijn laatste wens om via de nassaulaan een laatste tocht te maken door zijn vertrouwde buurt de Wippolder. Normaliter zouden we dat gezamenlijk kunnen doen, maar door Corona is het helaas niet mogelijk om hem eer te betuigen voor alles wat hij voor de club Wippolder en de stad Delft heeft betekent.

Mag ik u allemaal verzoeken op uw eigen manier hier gevolg aan te geven.

Danny de Lee
Voorzitter sv Wippolder